Bloemen voor inzet PvdA Zwartewaterland

Door Yvonne Ariesen op 3 april 2024

Op de ledenvergadering van vorige week vonden we het tijd om een aantal mensen te bedanken voor hun inzet voor PvdA Zwartewaterland.

Diederik Hoekman is als voorzitter erg actief en betrokken voor onze Gemeente. Er gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten. Met een mooie bos bloemen hebben we onze waardering hiervoor uitgesproken. (zie Foto)

Pascal Arnold heeft afscheid genomen als Penningmeester en we hebben hem bedankt voor zijn inzet van de afgelopen 10 jaar voor de PvdA met een cadeaubon.

Greet Generaal is al jaren flink actief als secretaris en ook zij kreeg bloemen als dank voor haar inzet de afgelopen jaren.

Yvonne Ariesen

Yvonne is al jaren lang werkzaam in het onderwijs en in de kinderopvang. Als pedagogisch medewerkster heeft ze veel ervaring in het werken met kinderen van 4-12 jaar. Verdere staat natuur hoog in het vaandel, kinderen en natuur, een mooie combinatie. Zij zet zich in voor projecten zoals thema- avonden. Yvonne draait mee met de

Meer over Yvonne Ariesen