Vacature: wij zoeken jou!!!

4 oktober 2024

De afdeling Zwartewaterland van de Partij van de Arbeid is op zoek naar mensen die binnen onze partij mee willen doen én mee willen denken over de toekomst van Zwartewaterland. Om mee te doen hoeft je geen lid te zijn van onze partij, maar dat mag natuurlijk wel!

Wat is de bedoeling?

Je denkt, praat en beslist mee over allerlei onderwerpen binnen onze gemeente. Enkele voorbeelden: woningbouw, sociale voorzieningen, milieu, leefomgeving, groen, besteding van de financiën, zorg voor elkaar en omgaan met elkaar.

Wie zoeken wij?

Enthousiaste inwoners van onze mooie gemeente die het gedachtegoed van PvdA ondersteunen.
Gewoon mensen met ‘gezond verstand’ die willen meedenken over én invulling willen geven aan de diverse onderwerpen.

Inwoners die graag van betekenis willen zijn voor Zwartewaterland in het algemeen en/of voor bijvoorbeeld jongeren of ouderen in het bijzonder.

Wat bieden wij?

• De mogelijkheid om met jouw eigen ideeën het verschil te kunnen maken
  • Kennismaken met en het je eigen maken van veel (leuke) onderwerpen waar je bovendien zelf ook van kunt leren
  • De mogelijkheid om mee te doen aan cursussen om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een gemotiveerd team met mensen die altijd klaarstaan om, daar waar nodig, te helpen
  • Een fractievoorzitter waarmee je plezierig en informeel kunt samenwerken
  • En voor wie verder wil: als je raadslid wordt, ontvang je een goede bijverdienste

Is dit iets voor jou?

Neem dan contact op met Greet Generaal, M. 06-13100573 of Ron Bleumink, M. 06-52418840 of via email: [email protected]

De PvdA Zwartewaterland gelooft in een samenleving waarin initiatieven van inwoners die onze kernen verder helpen, ondersteund worden. Wij zijn deel van die samenleving. We geloven niet alleen in actieve betrokkenheid van bewoners, maar zijn zelf ook betrokken. Wij zetten ons met hart en ziel in voor onze idealen waarbij wij oog hebben voor elkaar.

Momenteel hebben wij twee zetels in de raad. Na de verkiezingen in maart 2026 hopen wij op meer!