vrijwilligers in het zonnetje (2)

24 februari 2018

Klaas Eenkhoorn, Raadslid van PvdA Zwartewaterland, heeft deze week Riekie en Drikus van der Kolk, vrijwilligers bij onder andere de Kalkovens, in het zonnetje gezet met een bloemetje. In onze gemeente zijn gelukkig veel vrijwilligers actief. De PvdA Zwartewaterland heeft veel waardering voor de grote inzet die door alle vrijwilligers in onze gemeente wordt gedaan.

Riekie is  beheerder van De Kalkovens in Hasselt. Drikus van der Kolk is stadsgids bij Stichting Hanzestad Hasselt Marketing, van deze stichting is hij ook mede-oprichter. Verder is Drikus vrijwilliger bij De Kalkovens ; vrijwilliger bij De Grote Kerk en vrijwilliger bij de dialectgroep van de Historische Vereniging.

Het echtpaar van der Kolk investeert met alle deze taken veel vrijwillige tijd in hun zo geliefde stadje Hasselt.

Het bloemetje hebben zij kortom meer dan verdiend.  Klaas Eenkhoorn sprak hiermee namens ons allen de dank uit voor het vele werk dat Riekie en Drikus doen.

Waar ben je naar op zoek?