PvdA Zwartewaterland zoekt inwoners met ideeën

Door Astrid Dijkstra op 12 september 2017

Politieke partijen krijgen vaak het verwijt dat zij alleen tijdens verkiezingstijd geïnteresseerd zijn in wat de inwoners vinden. Dat geldt zeker niet voor de PvdA Zwartewaterland. De afgelopen jaren hebben wij elk jaar oproepen gedaan om mee te denken en praten over diverse onderwerpen die wij en u belangrijk vinden als onderwijs, zorg, duurzaamheid, wonen. Ook brengen we elk jaar met een groep actieve leden bezoeken aan de diverse kernen waarbij we ook actief u benaderen om uw mening te vragen.

Toch is een verkiezingsjaar wel bijzonder. De resultaten van de gemeenteraadsverkiezingen zijn van groot belang voor het beleid dat de komende vier jaar wordt gevoerd. De basis voor dit beleid wordt gelegd in de diverse verkiezingsprogramma’s

Wij vragen u op dit moment om mee te denken en praten over ons verkiezingsprogramma. Ook zijn wij op zoek naar mensen die willen helpen bij de campagne. Misschien bent u zelfs wel geïnteresseerd om op de lijst van de PvdA te komen of wilt u op een andere manier een actieve bijdrage leveren. Uw bijdrage, klein of groot, is van harte welkom. U kunt uw interesse tonen door te mailen naar [email protected]. Ook kunt u bellen met de huidige fractievoorzitter van de PvdA Zwartewaterland, Astrid Dijkstra (06-42335924) of met Klaas Eenkhoorn (06-54328373). Zij gaan graag met u het gesprek aan.

Uw mening is erg belangrijk voor ons. Alleen samen kunnen we van Zwartewaterland een mooie gemeente voor iedereen maken!

Astrid Dijkstra

Astrid is voormalig raadslid voor de PvdA Zwartewaterland. Momenteel doet zij nog het beheer van de website en de redactie van “het Vuistje”

Meer over Astrid Dijkstra